10 Krim Malam Untuk Jeragat Di Watson Yang Mencerah Kulit

Krim malam untuk jeragat di watson

Waktu malam adalah waktu yang paling optimum untuk penjagaan kulit supaya kulit muka anda kelihatan lebih sihat dan cerah pada keesokan harinya. Waktu malam ialah masa pemulihan untuk kulit anda, jadi anda harus memberikan kulit anda penjagaan tambahan dengan menggunakan krim malam. Krim malam akan membantu anda mengatasi kebimbangan yang berbeza daripada krim pelembap siang hari.

Krim malam untuk jeragat di Watson mengandungi lebih banyak pelembap untuk menambah kelembapan yang hilang semasa hari itu supaya anda bangun kelihatan lebih segar dan bermaya. Biasanya, krim malam untuk jeragat memberikan penghidratan yang kuat dan cenderung lebih tebal untuk melawan masalah kulit berjeragat dan masalah lain. Ia juga membantu mencerahkan kulit untuk kulit kelihatan berseri dan sekata. Di bawah adalah 10 krim malam untuk jeragat di Watson yang mencerah kulit.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



1. Clinelle Whitenup Brightening Night Cream


Krim malam untuk jeragat di watson


Krim malam berkhasiat yang tidak melekit ini mengandungi 20 jenis ekstrak semula jadi dan AHA. Ia akan melindungi kulit anda daripada sinaran UV yang berbahaya, menyuburkan penghalang kelembapan kulit, dan menjadikan kulit muka lebih bermaya dan awet muda.

Formula krim malam ini iaitu Triple Vitamin C+ Complex ialah campuran kuat bahan-bahan yang memberikan kesan pencerahan untuk mencerahkan warna kulit dan mengurangkan bintik-bintik gelap seperti parut jerawat dan jeragat. Krim ini juga berkesan dalam membaiki parut dan pembaharuan kulit, sambil memberikan lonjakan penghidratan kepada kulit kita.



2. Wardah Crystal Secret Bright Activating Night Cream


Krim malam untuk jeragat di watson


Krim malam Wardah ini membantu mengekalkan dan melindungi penghalang kulit daripada faktor yang menyebabkan kulit kusam seperti cuaca dan pencemaran habuk. Krim ini juga mengandungi Alpha Arbutin, Niacinamide, dan Brightening Peptide yang secara khusus menyuburkan, mencerahkan dan meratakan warna kulit, untuk kulit yang cerah berseri dan bebas jeragat.



3. Whitelab Brightening Night Cream


Krim malam untuk jeragat di watson


Krim malam ini dirumus dengan Niacinamide yang berkesan menghilangkan jeragat, bintik-bintik gelap dan mengawal pengeluaran minyak. Krim ini juga menguatkan penghalang kulit dengan Kolagen supaya kulit anda tidak kehilangan lembapan dan mencegah tanda-tanda awal penuaan. Produk ini tidak mengandungi Alkohol dan Paraben, sesuai untuk kulit berminyak, berjerawat dan berjeragat.



4. Wardah Lightening Night Cream Moisturizer


Krim malam untuk jeragat di watson


Krim pelembap malam untuk membantu mencerahkan wajah semasa anda tidur. Diperkaya dengan Vitamin E, 7 White Actives, dan AHA yang akan melindungi kulit dari paparan sinar biru, mencerahkan dan meratakan warna kulit, dan menjaga kelembapan kulit. Krim malam ini membantu mencerahkan wajah dengan menghidrat, menyuburkan dan mencerahkan kulit semasa anda sedang tidur.



5. Garnier Bright Complete Night Cream



Krim malam untuk jeragat ini akan membantu menyuburkan dan mencerahkan kulit anda semasa anda tidur setiap malam. Ia mengandungi Yoghurt Soya, Pati Lemon dan Vitamin C untuk mencerahkan jeragat di muka. Krim malam ini juga akan memudarkan bintik hitam dan kesan jerawat serta menanggalkan sel kulit mati pada wajah anda semalaman.



6. L'Oreal Paris Aura Perfect Night Cream


Krim malam untuk jeragat di watson


Krim malam ini tidak akan membuat kulit berminyak dan sangat berkesan mengurangkan bintik-bintik hitam serta mencerahkan kulit muka pada waktu malam. Ia mengandungi Vitamin C, Batu Permata Turmalin dan Vitamin E untuk menjadikan kulit lebih berseri selepas bangun tidur. Jeragat kelihatan berkurangan dan kulit menjadi lebih cantik dengan penggunaan harian.



7. Nivea Face Luminous 630 Anti Dark Spot Even Tone Night Cream


Krim malam untuk jeragat di watson


Krim malam ini mensasarkan bintik-bintik gelap termasuk jeragat untuk anda mendapatkan kulit wajah yang lebih sekata dan bercahaya. Formula krim ini menggabungkan Asid Hyaluronik yang mengaktifkan sel untuk penjanaan semula kulit dan LUMINOUS630 yang dipatenkan, bekerjasama untuk mengurangkan bintik-bintik gelap semasa anda tidur.

Dengan menguatkan dan menjana semula kulit, krim malam ini bukan sahaja mengurangkan bintik hitam dan jeragat yang sedia ada tetapi juga membantu menghalang kemunculan semula. Ia sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk kulit sensitif dan hasil dapat dilihat dalam masa 4 minggu sahaja.



8. Garnier Sakura Glow Sleeping Mask


Krim malam untuk jeragat di watson


Krim malam untuk jeragat di Watson ini diperkaya dengan 2x ekstrak sakura jepun yang lembut dan berkuasa. Krim malam yang halus ini melembapkan kulit selama 24 jam dan membolehkan kulit bernafas semasa anda tidur. Ia membantu mencerahkan warna kulit, memudarkan jeragat & bintik hitam, dan menghaluskan tekstur kulit. Bangun dengan kulit berseri merah jambu yang terasa lebih licin, lembut, melenting dan lebih segar. Formula ini sesuai untuk kulit sensitif.



9. Bio-essence Bio-White Pro Whitening Night Cream


Krim malam untuk jeragat di watson


Krim malam Bio White keluaran Bio-essence dibuat lebih berkuasa dengan Sistem Mela-D eksklusif yang mengandungi nanopeptida iaitu bahan pencerah generasi baharu, yang terbukti secara klinikal dapat menghalang pengeluaran melanin sehingga 33%. Formula krim malam ini iaitu Bio Energy Complex membantu meningkatkan keupayaan kulit untuk membaiki, memperbaharui dan menjana semula dirinya. Ia juga mengandungi Tanaka dan Camellia yang memutihkan dan mencerahkan untuk kulit cerah merah jambu.



10. L'Oréal Paris Glycolic Bright Glowing Night Cream


Krim malam untuk jeragat di watson


Glycolic Bright Glowing Night Cream dengan Asid Glycolic dan Vitamin E yang mencerahkan jeragat dan mengurangkan bintik-bintik gelap. Krim malam ini dapat membantu membaiki penghalang kulit muka anda secara intensif dan melawan penampilan kusam sepanjang malam, untuk kulit kelihatan cerah dan sekata.
Terbaru Lebih lama